
Twój laptop odmówił właśnie posłuszeństwa? Nie panikuj! Przede wszystkim zastosuj się do kilku następujących porad. Mogą one przyczynić się do uratowania sprzętu lub zawartych na nim danych.
- Laptop został zalany
- W przypadku zalania jak najszybciej odchyl maksymalnie do tyłu ekran i odwróć laptopa do góry nogami. Natychmiast odłącz sprzęt od prądu i wyjmij baterię. Pozostaw komputer w tej pozycji na kilka godzin, a następnie zanieś go do serwisu. Pod żadnym pozorem nie włączaj zasilania! Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.
- Z dysku zginęły ważne pliki
- Po utracie ważnych danych po prostu wyłącz jak najszybciej komputer (wyciągnij wtyczkę lub wyjmij baterię), a przede wszystkim zadbaj o to, aby na nośniku nie zostały zapisane żadne nowe informacje! Skąd ten pośpiech? Jeśli chcesz wiedzieć więcej, poczytaj o logicznych uszkodzeniach nośników danych.
- Laptop nie chce się włączyć
- Zazwyczaj można wskazać wiele przyczyn takiego stanu rzeczy. Nie biegnij od razu po nowy zasilacz (albo komputer ☺). Przynieś zepsutego notebooka do naszego serwisu, za darmo zdiagnozujemy źródło problemu.
- Laptop wyłącza się lub restartuje w losowych momentach
- Świadczy to zazwyczaj o problemach z przegrzewaniem się komponentów elektronicznych. Co prawda odpowiednie zabezpieczenia odcinają w krytycznych temperaturach dopływ prądu, ale... chyba nie chcesz, aby Twój laptop rozgrzewał się do 100 stopni. W takich przypadkach zalecamy staranną konserwację.
- Problem z moim laptopem nie został wymieniony powyżej
- Zajrzyj do bardziej szczegółowego działu diagnozy online. Lub po prostu zadzwoń do nas!
Inny problem?
Jeśli masz jakikolwiek inny problem ze sprzętem – zapraszamy do naszego serwisu komputerowego. Nie obawiaj się o wysokość rachunku, przed rozpoczęciem naprawy bezpłatnie zdiagnozujemy laptop i przedstawimy Ci kosztorys do akceptacji.
Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z naszych usług, otrzymasz minimum 6 miesięcy gwarancji (za wyjątkiem zalań, gdzie okres gwarancji ustalany jest indywidualnie).