Poniżej przedstawiamy krótko cztery kroki, w których odbywa się naprawa laptopa lub komputera stacjonarnego w serwisie OLIMP.
❶ Dostarczenie sprzętu do serwisu
Sprzęt komputerowy możesz dostarczyć do nas zarówno osobiście, jak i za pośrednictwem kuriera z terenu całej Polski (zobacz instrukcję wysyłki). Wszelkie dane adresowe znajdziesz na podstronie Kontakt.
❷ Bezpłatna diagnoza
Przed rozpoczęciem naprawy oferujemy Ci darmową diagnozę sprzętu komputerowego, trwającą średnio 3 dni robocze. Przedstawimy w ramach niej źródło usterki, dokładną wycenę i przewidywany czas serwisowania. Na podstawie tych informacji podejmujesz decyzję o przeprowadzeniu naprawy. Rezygnacja nie pociąga za sobą żadnych kosztów (więcej informacji tutaj).
❸ Naprawa
Jeśli po dokonaniu bezpłatnej diagnozy dasz nam zielone światło do naprawy sprzętu – wówczas przystępujemy do działania. Jesteśmy w stanie uporać się z bardzo szerokim wachlarzem usterek, począwszy od problemów z oprogramowaniem aż po skomplikowane ingerencje w elektronikę. Czas naprawy zależy oczywiście od stopnia jej złożoności.
Stan naprawy możesz kontrolować na bieżąco w panelu serwisowym. Ten sam panel służy do szybkiej komunikacji z serwisantami oraz do oceniania naszych usług.
❹ Odbiór sprzętu i gwarancja
Po dokonanej naprawie i uregulowaniu należności za nasze usługi przekazujemy Ci sprzęt (osobiście lub kurierem). Odesłanie kurierem DHL to koszt 40 zł. Nie pobieramy opłat w przypadku, gdy naprawa się nie powiodła. Płatność następuje wyłącznie za efekt.
Udzielamy minimum 6 miesięcy gwarancji na naprawy sprzętowe. Dzięki temu masz pewność, że usługa zostanie wykonana rzetelnie i nie poniesiesz dodatkowych kosztów.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do skorzystania z naszego stacjonarnego numeru telefonu ☎ (071) 725-69-62.