Oto pytania, które najczęściej zadają nam nasi Klienci. Oraz linki do kilku ciekawych poradników. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym numerem telefonu (71) 725-69-62.
Koszt i czas naprawy
- Ile kosztuje diagnoza?
- Diagnoza jest bezpłatna.
- Ile trwa diagnoza?
- Średnio około trzech dni roboczych. Diagnozę ekspresową przeprowadzamy odpłatnie.
- Ile kosztuje naprawa?
- Każdą naprawę traktujemy indywidualnie, dlatego też trudno podać konkretną cenę bez dokładnej diagnozy usterki. Bezpłatnie sprawdzimy laptop i przedstawimy Ci wycenę do akceptacji.
- Ile trwa naprawa?
- Czas naprawy zależy od charakteru usterki oraz od dostępności części zamiennych. Termin ustalamy indywidualnie z Klientem.
- Co, jeśli nie uda się naprawić laptopa?
- Nie pobieramy opłat za naprawy, których nie udało się wykonać. Jedynie w przypadku serwisu wysyłkowego obowiązuje opłata za odesłanie sprzętu w wysokości 40 zł.
- Czy serwis OLIMP prowadzi skup laptopów?
- Tak, ale w ograniczonym stopniu – w zależności od zapotrzebowania na dany model.
- Czy otrzymam fakturę za naprawę?
- Oczywiście, jesteśmy legalnie działającą firmą.
- Czy mogę liczyć na gwarancję na naprawę?
- Tak, każda nasza usługa objęta jest gwarancją. Jej długość to przeciętnie 6 miesięcy, w przypadku zalania laptopa okres ten ustalany jest indywidualnie.
Serwis OLIMP
- Jakie referencje ma serwis OLIMP?
- Istniejemy na rynku od 2006 roku, przeprowadziliśmy już kilkanaście tysięcy napraw laptopów. Sprawdź opinie o nas na Google. Zobacz też certyfikaty, które posiadamy.
- Czy serwis naprawia tylko laptopy?
- Nie, zajmujemy się również komputerami all-in-one i tabletami.
- Mój model lub producent laptopa jest mało znany, czy da się go naprawić?
- Najprawdopodobniej tak, naprawiamy wszystkie dostępne modele laptopów.
- Jak dotrzeć do siedziby serwisu?
- Samochodem lub komunikacją miejską (przystanki Krasińskiego/Komuny Paryskiej). Zobacz dojazd na Google Maps.
Serwis wysyłkowy
- Jak wysłać sprzęt kurierem?
- Prosimy przeczytać instrukcję dostępną na stronach naszego panelu serwisowego.
- Ile kosztuje odbiór sprzętu?
- Odesłanie sprzętu za pośrednictwem kuriera UPS kosztuje 40 zł.
Bezpieczeństwo danych
- Utraciłem ważne pliki, co robić?
- Natychmiast wyłącz komputer i dostarcz go do serwisu. Szybka reakcja zwiększa szansę na odzyskanie 100% danych.
- Czy w toku naprawy utracę moje dane?
- Kwestie utworzenia kopii plików zawartych w komputerze ustalamy indywidualnie z Klientem.
- Czy można przenieść pliki ze starego komputera do nowego?
- Oczywiście, nasz serwis zrobi to szybko i bezpiecznie.
Eksploatacja laptopa
Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy kilka wyczerpujących poradników dotyczących codziennego użytkowania laptopów. Sprawdź co zrobić, by znacząco wydłużyć żywotność sprzętu. I zminimalizować ryzyko jego awarii.