Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

FAQ

Oto pytania, które najczęściej zadają nam nasi Klienci. Oraz linki do kilku ciekawych poradników. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym numerem telefonu (71) 725-69-62.

Koszt i czas naprawy

 Ile kosztuje diagnoza?
Diagnoza jest bezpłatna.
 Ile trwa diagnoza?
Średnio około trzech dni roboczych. Diagnozę ekspresową przeprowadzamy odpłatnie.
 Ile kosztuje naprawa?
Każdą naprawę traktujemy indywidualnie, dlatego też trudno podać konkretną cenę bez dokładnej diagnozy usterki. Bezpłatnie sprawdzimy laptop i przedstawimy Ci wycenę do akceptacji.
 Ile trwa naprawa?
Czas naprawy zależy od charakteru usterki oraz od dostępności części zamiennych. Termin ustalamy indywidualnie z Klientem.
 Co, jeśli nie uda się naprawić laptopa?
Nie pobieramy opłat za naprawy, których nie udało się wykonać. Jedynie w przypadku serwisu wysyłkowego obowiązuje opłata za odesłanie sprzętu w wysokości 40 zł.
 Czy serwis OLIMP prowadzi skup laptopów?
Tak, ale w ograniczonym stopniu – w zależności od zapotrzebowania na dany model.
 Czy otrzymam fakturę za naprawę?
Oczywiście, jesteśmy legalnie działającą firmą.
 Czy mogę liczyć na gwarancję na naprawę?
Tak, każda nasza usługa objęta jest gwarancją. Jej długość to przeciętnie 6 miesięcy, w przypadku zalania laptopa okres ten ustalany jest indywidualnie.

Serwis OLIMP

 Jakie referencje ma serwis OLIMP?
Istniejemy na rynku od 2006 roku, przeprowadziliśmy już kilkanaście tysięcy napraw laptopów. Sprawdź opinie o nas na Google. Zobacz też certyfikaty, które posiadamy.
 Czy serwis naprawia tylko laptopy?
Nie, zajmujemy się również komputerami all-in-one i tabletami.
 Mój model lub producent laptopa jest mało znany, czy da się go naprawić?
Najprawdopodobniej tak, naprawiamy wszystkie dostępne modele laptopów.
 Jak dotrzeć do siedziby serwisu?
Samochodem lub komunikacją miejską (przystanki Krasińskiego/Komuny Paryskiej). Zobacz dojazd na Google Maps.

Serwis wysyłkowy

 Jak wysłać sprzęt kurierem?
Prosimy przeczytać instrukcję dostępną na stronach naszego panelu serwisowego.
 Ile kosztuje odbiór sprzętu?
Odesłanie sprzętu za pośrednictwem kuriera UPS kosztuje 40 zł.

Bezpieczeństwo danych

 Utraciłem ważne pliki, co robić?
Natychmiast wyłącz komputer i dostarcz go do serwisu. Szybka reakcja zwiększa szansę na odzyskanie 100% danych.
 Czy w toku naprawy utracę moje dane?
Kwestie utworzenia kopii plików zawartych w komputerze ustalamy indywidualnie z Klientem.
 Czy można przenieść pliki ze starego komputera do nowego?
Oczywiście, nasz serwis zrobi to szybko i bezpiecznie.

Eksploatacja laptopa

Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy kilka wyczerpujących poradników dotyczących codziennego użytkowania laptopów. Sprawdź co zrobić, by znacząco wydłużyć żywotność sprzętu. I zminimalizować ryzyko jego awarii.